writehi(s)story Passie voor schrijven
home   wat is writehi(s)story?   bladeren   uitgeven   gezamenlijke publicaties   boekenwinkel   manuscriptanalyse   inschrijven   contact   
top 10   wedstrijden   forum   hulp   
 
naam:  
pass:  


wachtwoord vergeten?
 
 

Volg ons op facebook

Ga naar chat

Voorstel opwaardering werking en kwaliteit bijdragen der leden

Forum : Schrijvers en dichters aan het woord

GoNo231/10/2013 - 06:09
Waar is die nieuwe website? Ik vind ze niet. 't Is hier zo rustig, dat ik in slaap val. De schrijvers laten het afweten en de lezers ook. Een beetje zoals de regering, veel geblaat en weinig wol...

GoNo
writehistory8/7/2013 - 07:37
Beste auteurs,

Wij gaan zeker rekening houden met de opmerkingen van Andre.
Op dit moment wordt er gewerkt aan een volledig nieuwe website van WH.
Wat we al zeker gaan doen is het volgende:
- de site moderniseren
- puntensysteem afschaffen
- 'likes' invoeren
- chatbox verwijderen
- links naar facebook, twitter, ...

Hebben jullie nog andere suggesties?
Plaats ze op dit forum!
Wij zullen, in de mate van het mogelijke, rekening houden met deze suggesties

groetjes,

Gunther
Writehistory
andremoortgat7/7/2013 - 11:56
Ik verwijs naar mijn tussenkomsten van 29 mei en 1 juni 13:
--------------------------------------------------------------------
Ivm met mogelijke tussenkomsten om dichters en schrijvers te "houden, motiveren,en op te rapen als ze verdwijnen". Nog even samenvatten.
1/Puntenstelsel afschaffen en vervangen door een enquête (periodiek om de 3 of 6 maand) bij de leden om een rangschikking te verwerven, gebaseerd op het volledig werk en inbreng van de
verlopen periode.
2/Reunie der leden uit te werken (face to face)om het jaar na vrijblijvende uitnodiging.
3/Afgehaakte dichters en schrijvers zeker benaderen, mogelijk terug oppikken
4/Kwaliteit opwaarderen via contact "Creatief schrijven"
5/Chatterbox afschaffen
6/kleine attentie bij verjaardag aan te houden

Opbouwende kritiek en aanvulling van dit voorstel graag
Er zijn bezoekers online, waarvan leden: .